Jag sätter färg på denna gråa vardag;)

Ones you go black you never go back. Nä, så farligt är det inte. Var ju kritvit innan, nästan på gränsen till grå. Men nu något brunare bara med ett naturligt resultat. Tänderna fick sig en omgång i blekskenan och naglarna ett extra glanslack. Låter helt plötligt väldigt fåfäng men det skulle jag kanske inte helt 100 beskriva mig själv, mer mån om mitt utseende bara.

Nygjorda gelenaglar som min super-Jenny gjorde på mig. Perfekt längd och fräsht resultat, dunder nöjd!

Psssst.. Missa inte Paradise Hotell finalen ikväll kl 22:00 !!

Kommentarer
Postat av: georgiias.blogg.se

hahahaha de där var pinsamt de :D

men jag röstar ut vinnaren idag eller imorgon!. håll tummarna :D

2010-02-02 @ 20:22:53
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0