Helvetes morgon

Efter att ha försovit mig, fixat mig på 5min(!!!!!!), låset fryst fast, sprungit till fel busshållsplats, hoppat på och av fel t-bana så hann jag till arbetsintervjun i tid! Tro det eller ej. Jag log och skakade hand, lånade toaletten, borstade tänderna, droppade Clear eyes och låtsades spola och det syntes inte ett spår av hur nyvaken jag var och vilken helvetes morgon det varit. Hur har er morgon varit?

Gjorde ett gott intryck och är från och med nu inskriven i bemmaningsbanken för servitriser. Första bokningen har jag redan imorgon i en bowlinghall på Kungsholmen. Blir lite servering, lite plock, lite bar så det kommer utan tvekan gå utmärkt.

Detta är andra dagen i min gröt-diet. Är det ens nyttigt eller bra på något sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0