Sofies Mode event på Top Shop


Egentligen hade jag inga planer för kvällen men kom på att ja hade en inbjudan till eventet på Top Shop och drog med mig Moa. En sann vän som inte tackar nej till shopping;)


Det bjöds bland annat på ett ny lanserat märke av rose som smakade överraskande bra! I övrigt fanns det både naturgodis och Vitamin Well på plats.


Jayson stod i dj båset..


Maybellin sminkade..


Garnier stylade hår..


Jag fick med mig den här outfiten hem.. Vad tycker ni? Till solbrända ben, skinnväska, pastell nagellack och snörsandaler....


Och vi var nöjda;)

Efter tog vi en promenad genom söder och kunde inte hålla oss från att stanna till vid FLYT, det här är varför jag älskar Stockholm.


Nu är jag trött och imorgon säkert ännu tröttare, de väntas jobb.. Om en vecka är jag nere på Ayia Napa. Jag ska inte klaga.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0