Det här är livet !

Ni anar inte hur bra vi har det.
Sitter just nu i köket och blossar. Är i lagomt mysig matkoma.. snart en dusch och jag är på banan igen.


Igårkväll lagade jag och Sara middag till oss fyra som bor här sedan körde vi förfest i flera timmar. Härliga människor var enda en. Sedan var vi ute på ett ställe som heter något i stil med "nattacafe" om jag inte minns helt fel. Vi hade super kul !

Allt inom mat och dryck här är väldigt billigt. Att storhandla är faktiskt kul när det är snorbilligt och drickan ska vi inte tala om(!) Allt kostar MAX 30kr var du än köper i princip. Ute på krogen lika så. Vi köpte det dyraste i kunde hitta igår bara för att prova - 65kr för en miniflaska bubbel. Det här är livet.

Idag har jag och varit i stan och kikat butiker. Vi hittade lite små saker och köpte även en liten present i form utav ett shotspel till pojkarna som bor här. Ikväll bär det av till ett studentklubb där det är ännu billigare, ca 100:- för en helkväll låter väl inte fel?

Nu kör vi, är ni taggade?;)

Tequila i glas stora som vattenglas

Petter (en utav de killar vi bor med) & Jag


Sollan (kille nr 2 som vi bor med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0