Amerikanskt ska de va´



Någon som gillar julen i Amerikans stil? Jag gör absolut det! Inget mesande, svennebanan normalt här inte. Det ska vara lite för mycket utav allt helt enkelt. Jag älskar min nya tröja jag fick i julklapp! Är det inte lite amerikansk feeling över den?

Jag fick träffa tomten igår!! Bildbevis nedan. Han fick en kram, jag fick en julklapp. Och inte vilken julklapp som helst utan ett jätte fint nagelset med nagelolja mm.



Jag har firat julen hos mina kusiner på landet. Gigantisk villa, hästar, hagar, frisk luft och kallt. Mysigt men måste erkänna att jag saknar stan, bilar, avgaser haha! Tystnaden här ger mig nästan tinitus. Nu ska jag över till gästhuset, packa ihop och åka hem. Ska hem till Alan ikväll och ta ett glas eller två och sen in till stan. Borta bra men hemma bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0