Jag är tråkig..

..och uttråkad. Dels för att jag har varit dålig på uppdatering hela veckan och för att jag inte har någon lust att stitta på Idol finalen hela kvällen...

Har ju egentligen haft jätte mycket att skriva om men har bara inte blivit av. Så lite kortfattat:
Förra helgen - En rejäl förfest hemma hos mig tillsammans med Ellan, Sören, Annelie, Beccie, Alan och Jonathan. Va på Pans hela natten till det stängde, riktigt lyckad kväll!

Veckan som gått - Skola. Nagel-Anki va här både måndags och onsdags och fixade naglar. Igår tittade Alan och jag på Harry Potter, jag somnade.. inget ovanligt.

Nyss smällde jag i mig en stor portion tacos till middag. Kanske behövs eftersom min kväll ska spenderas i soffan framför Idolfinalen haha! Då behövs energi kan jag lova. Nä, ska smutta upp min äppel-kanel-apelsin-bla-bla-bla glögg innan den blir kall.

Föresten! Har lagt ut min systemkamera på Tradera för budgivning. Det är en Nikon D60 + 2gb minneskort och väska till för 3500:- intresserad? Jag köpte den i September i syfte att andvända den både i skolan och utanför bara för intressets skull men inser nu att det blev ett lite förhastat köp tyvärr.
(Jag köpte den ny för 4500kr, väska 300kr minneskort 199kr allt som allt gick det på 5000kr) Kvitton finns. Går självklart bra att maila mig om du har några frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0