Blogg-katt



Så här ser det ut just nu. Min kära kisse har tagit över min plats så fort jag reste på mig.. suck. Kanske han ville läsa det senaste i sina favorit bloggar?;) haha

Idag började jag jobba klockan 10 på Pressbyrån. Fick starta med en utbildning på över 2tim, gick riktigt bra. Klockan 12 började Moa jobba och det blev roligare. Hon fick bli min personliga lärare och visade mig både det ena och det andra. Mycket roligare att arbeta med en kompis. Fick stå i kassan lite grann så innan veckans slut ska jag kunna det galant. Övrigt av dagen har jag knaprat lussebullar och haft i det stora hela den bra första prao dag. Imorgon får jag börja samtidigt som Moa, kl15;D innan blir det en sväng på NK där Moa ska införskaffa sig sin vinterjacka.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0