lite kärlek skadar aldrig



Gomorgon, sovit gott? Känns som jag har fått lite livsglädje tillbaka. Men är fortfarande sjukt trött på vissa saker men men.. med tiden kommer det också försvinna, det är jag säker på. I vilket fall har jag världens underbaraste vänner runt om mig, jag älska er. Helt utan riktiga vänner är man ingenting. Tack för att ni finns.

Innan jag somnade igår såg jag äntligen Mama Mia! som jag har sett fram emot ganska länge men har man en kille som ogillar musikaler och "typiska Malin filmer" så har man. Inte lätt att göra sin röst hörd när det är filmtajm direkt så då får man helt enkelt se den själv. Jag tyckte den va grym rakt igenom!

Idag ska jag träffa Alan, han ska komma hit och baka med mig eftersom mamma fyller år imorgon. Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0