Pulp fiction, inge för mig..

Klockan tickar och är lite sådär över 12.. Idag har jag sovit alldeles för mycket så kommer antagligen ta ett tag för mig att somna som vanligt. Om jag inte minns helt fel så laddade hjärtat mitt över lite Family Guy avsnitt till min laptop så blir väl antagligen det jag får roa mig med inatt. I värsta fall.

Idag vaknade jag upp med Alan brevid, tittade på Pulp fiction och jag sov på hans axel genom hela filmen. Inget ovanligt för att vara jag kan jag säga. Va mitt sällskap och sätt på en film så slocknar jag på noll tid. Vid 11 tiden åkte han och jag sov vidare... vaknade och Ellan kom hit efter jobbet då vi åkte till mormor och fikade. Myspys.

I mitt headset spelas just nu:
* Kanye West - Love lockdown
*The Killers - Human
*Beyonce - If i were a boy
*John Legend feat. Andre 300 - Green light

Så har du inge bättre för dig så ladda ner någon av dessa. LimeWire och jag har blivit vänner.
Imorgon vill jag gå ut, jag ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0