Presentation



Välkommen hit!
Tänkte berätta lite kort vem jag är för er nya läsare.
Kan börja med att jag bloggade på samma address för c. 1 månad sedan med gör nu en nystart. Kanske ska erkänna att jag började sakna skrivandet lite. Känns som att man får ur sig saker man funderar på vilket jag tror är bra och om det nu intresserar någon där ute bland er så är jag bara glad. Alltid lika kul att få respons på det man skriver både negativ såsom positiv, alla kan vi inte tycka lika heller. Bloggar inte med mål om skyhöga läsar siffror utan mer för mig egen skull. Onödigt tycker vissa men vad spelar det för roll? finns redan hundratals som slåss på toppen och jag känner nog att jag vill lägga ner mig energi på andra mål.

Kort beskrivning
Namn: Malin Anna Charlotta Östergård
Ålder: 18
Född: 13 augusti 1990
Bor: Årsta. Sthlm
Familj: Mamma, pappa, lillebror
Sysselsättning: Studerar mitt tredje år på Huddingegymnasium, estetisk inrikting.
Civilstånd: Upptagen

Designen på bloggen är under uppbyggnad så snart kommer den bli fin igen. Lämna gärna eran egen blogg address när ni kollar förbi, känner för att börja läsa lite nytt!

Kommentarer
Postat av: A

Faaan varför upptagen? Vill ju gifta mig med dig!

2008-10-15 @ 19:48:17
Postat av: j

sjukt vad du är lik katta på bilden :)

2008-10-20 @ 18:44:11
URL: http://jonnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0