"som en gammal pirat"

HAHAHA måste berätta en sak som är riktigt kul, tror dock inte att ni andra förstår det lika bra.. men det är just det som är grejen, jag förstår det inte heller HAHA! Började med att vi skulle äta middag. Jag tyckte att det behövdes lite tomat till renwrappen och tar fram en tomat och en stor kniv. Det var inte på tal om någon skärbräda eftersom jag va alldeles för hungrig så jag skar tomaten i små bitar så att dom trillade ner rätt ner i maten istället. Min kära pappa och bror tittar lite skummt då jag fäller kommentaren "Jag skär som en gammal pirat" HAHAHAHA! Kanske allt för internt men roligt va det! Så under hela kvällen har han gått fram och tillbaka och sagt till allt man gör "Du har din mössa som en gammal pirat" osv..

Tydligen inge bra på att göra en kort historia kort.
Den kanske tappade poängen om det nu fanns någon poäng.


Här är jag, den gammla piraten.

Kommentarer
Postat av: E.

Hihi du är välkommen tillbaka till det blonda livet när du vill ;)

Puss.

2008-10-22 @ 14:20:34
URL: http://petite.nu
Postat av: J

svar: ja gör det :D

2008-10-22 @ 20:21:22
URL: http://covet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0