Vitt tack!


Mina härliga fredagar är jag som alltid ledig på, underbart. Kockan är närmare 2 och jag har inte stigit upp ur sängen och för den delen inte min kära pojkvän heller. Att han tar pris i att sova finns det inge tvivel om.

En fredag som denna ska förhoppningsvis innehålla ett glas vin eller två. Mest för för att man känner sig värd det efter 1v. Läste i Metro för inte så länge sedan om en kille som peppade folk att hitta jobb. Han tyckte att man skulle införa ett belöningssystem som var mycket enkelt. Efter varje lämnar CV= Ett glas vin. Vad tycker ni om det? Så då funderade jag och min kära vän Ellan vidare... OM vi lämnat in 10 CV:n under en vecka, är vi värda 10 glas vin sen under helgen?

Nä, nu kurrar det i magen.. frukosten lockar! Idag finns inga andra planer än att tvätta badrummet som jag lovat mamma. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Kan slänga in ett dagens lilla tips här på en gång. Tradera, aktionernas sajt. Vill du ha lite extra klirr i kassan? samla då ihop sådant du inte andvänder och aktionera ut det för en billigare peng. Och för att då bevisa att det fungerar så kan jag berätta att jag just nu tjänat närmare 1000-lappen på saker jag inte längre andvänder så det är bara att börja!


Bjuder på en härlig sommarbild från Saras 18års kalas. (Jag längst till höger)

Kommentarer
Postat av: catta

Svar: haha smart :P

Ohh ja det var så himla mys igårkväll :P

2008-10-17 @ 17:02:18
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0