Yes! Im the best

Halsduk lånad av Ellan och köpt fr. Tiger (älskar den!)
Mössa - Fått utav mormor. 100år gammal
Skotterutig tunika fr. BikBok
Mörkröda naglar


Här sitter jag och stinker vitlök i min ensamhet fast kanske lika bra det. Är kramsugen och längtar efter killen min som just nu är fast där han är och inte kan ta sig där ifrån. Känner att jag har gjort mycket bra den här helgen. Hade en toppen kväll med gammla goa barndomsvänner i fredags, lagade middag igår (lördag) efter ett smarrigt recept + att jag gjorde en underbar cheescake till efterätt som jag bjöd över Ellan att smaka på. Idag har jag sökt två jobb som jag tror jag skulle passa bra på och hoppas nu på positivt svar. Hjälpte till att laga en god middag även idag då jag fixade ihop en tikamasala med fläskfile´ i, grönsaker i ugn, vitlöksbröd och inlagd kronärtskoka med tzatsiki till;D mumma... inte illa för att vara jag inte! Till efterätt gjorde jag en banan med choklad i ugn....

Nä gott folk. Sängen ropar och imorgon blir det lite shopping. Det är jag värd. Peace.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin mössa, har likadan med rosa.

2008-10-28 @ 17:19:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0