En dag på slottet


Började dagen efter kl17 med att möta upp Moa som slutat jobbet. Kräsna gick vi omkring och försökte hitta ett cafe son sålde kyckling/fetaost sallad. I Gamla Stan hittade vi inte bara kycklingsalladen utan ett super bra, mysigt och dessutom billigt ställe. Min stora chokladgrej som ni ser på bilden tex kostade endast 25:- när jag tagit reda på namnet ska jag skriva om det här.

Efter gick vi en promenad runt slottet och pratade med vakter, riktigt trevliga små pojkar som är tvugna att stå vakt 2 tim i sträck och titta ut i luften.


Ikväll har jag varit på Snaps med Moa där det satt ett par stycken som hon kände sedan innan. Blev två glas vin innan hemgång.. Nu ska jag sova och hoppas att drömma bättre inatt och vakna på bättre humör imorgon. Go natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0