Nya vanor på ingång

Nu får det vara nog med allt slarv. Inget mer natt mat efter krogen, chips och dipp när man ska ha ta-det-lugnt-kvällar och vin. Usch är ju riktigt äckligt om man tänker efter. Så idag börjar mina nya vanor.

*Ska dra ner på rökning
*Röra på mig 30 min om dagen
*Sluta med allt det jag nämnde i den översta texten.

Så därför börjar jag dagen med en bra frukost.

*Juice
*Grönt te
*1 Banan
*Fullkorns smörgås med skinka, keso, ruccola,tomat.
*Fil med musli och banan.

Är väl mer en ordentlig än super-duper low fat frukost men det får duga för idag.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Katta

hahah ofta att du inte kommer ata fyllekak, d gar ju inte att halla sig:p

2009-04-24 @ 09:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0