Ensam fast med massa sällskap


När man bor ensam och har gjort i 1vecka så blir det lite skumma matvanor.. men tycker ändå att jag och tjejerna har lyckats väldigt bra. Idag blev det en kyckling gryta med basmatiris och efterätt en gammal chokladtomte som jag hitta i lillebrors rum.

Imorgon blir det konsulation på kliniken kl14.30 hod Dr Victor. Har en fundering på att förstora läpparna med Restylane. Men innan ska jag prata igenom och veta allt och lite till så jag är 100% spännande.
Nu ska jag va social med tjejerna. Moa knackar snart på dörren också, trevligt med massa sällskap runt om.

Ser fram emot den 14 Maj.
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: ad

skulle vilja trycka något mellan dina läppar chocklad!

2009-04-06 @ 21:06:43
Postat av: katta

Vad hander den 14e maj? nyfikeeen!

2009-04-08 @ 04:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0