Are we human?

Man är inte mer än människa. Men ibland börjar man undra.. Vill kunna prestera perfekt och vara alla till lags men inte alla gånger det går som man vill. Ikväll va stress, STRESS.
Fick ett glas vin efter jobbet och en stor och god lunchlåda till morgondagen med mig hem utav kocken hem där jag fick mixa ihop allt jag tycker om. Oliver, räkor, avokado, kräftor, fetaost, krutonger mm... Det fick mig på bättre humör efter en rent ut sagt skit kväll. Vill vara vanliga sociala Malin som pratar med alla och gärna pratar mer utöver vad dom vill ha och äta och veta om dom är nöjda, men jobb är jobb vilket är trist.

Imorgon jobbar jag på Design Passion från 11-18.

Gårkvällens jobb (fredag) på restaurangen gick bra och sällskapet efter jobbet ännu bättre. Punkt.

Nu ska jag sova väldigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0