"Jag har högkonjuktur i mitt liv"

.. den bra beskriviningen uttalade sig Sofia igår över en fika. Mycket bra beskrivning och jag håller helt klart med.

Gårdagen bestod av att jag, Soafia och Moa strosade från butik till butik under hela dagen och avslutades med en caffe mocha white på Wanyes. (..och nej, detta är ingen "caffe latte" blogg)

Till middag lagade jag och Moa köttbullar och pommes. Mätta och belåtna degade vi ner oss i soffan för dubbelavsnitt av Paradise Hotel (danska)

Idag sov vi länge..
Efter en promenad bestämde vi oss för att äta sushi i Gröndal. En stor favorit med eget recept på "laxlyx" på menyn. Prova så får ni se, himmelsk gott.

Efter sushi åt vi glas och tog en långpromenad från Gröndal-Årsta och drömde oss bort bland alla nybyggda lägenheter nere vid vattnet i Årstadal.

Imorgon ska jag och Moa till Ego på "Stand up comedy" mellan 20-22, kanske ett glas på F12 efter innan ett par dagars jobb väntar..

Kommentarer
Postat av: wt

det gillade jag. sofia-citatet.

2009-08-27 @ 12:19:15
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0