"We are golden"

Är det så här livet ska se ut som 19? antagligen bara tillfälligt.. är ju inte så att jag inte trivs med det, snarare tvärt om - JAG ÄLSKAR DET!

Fredagen. Jobb.  Slutade med att jag blev bjuden på kräftskiva på Royal garden av Roza. Hur slutade det? Sammanfattning-Vin, kräftor, vin och inte sova en blund då det fanns roligare saker att göra tills det var dags att åka till Design Passion nästa morgon och jobba kl 11-18.

Lördag. Var helt slut, snarare död. Efter att ha jobbat utan att ha sovit en minut är inte lyckat. Sandys till frukost/lunch och shoppade skor med Moa under arbetstid och drack kaffe för att hålla ögonen öppna. Även denna kväll slutade med kräftskiva hemma hos Moa och jag somnade i soffan innan 23.00...

Idag Söndag. Den enda dagen i veckan som är skapt för att vila ut och jag ska in till stan snart och äta med Moa.


(Fotografering i Design Passions lokaler)





Bilder efter helgens händelser kommer senare under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0