MITT 2009

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Stannade kvar på Rhodos och jobbade på nattklubb.

2. Höll du några av dina nyårslöften? De hade jag glömt dagen efter..


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.


4. Dog någon som stod dig nära? Nej.


5. Vilka länder besökte du? Grekland.


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Absolut, heltidsjobb och mer av allt.


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många..


8. Vad var din största framgång 2009? Testade flera nya jobb


9. Största misstaget? Jag har inte gjort något i år som jag har ångrat sådär jättemycket.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Halsfluss efter många charter veckor.


11. Bästa köpet? Whyred kavaj.


12. Vad spenderade du mest pengar på? Krogen.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla nya vänner som har gett mig många skratt


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? La roux - Bulletproof, Oasis - Wonderwall, Joshua Radin - Only you


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 50/50 mycket trasslig kärlek men många nya goa vänner som väger upp det dåliga.


16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat på min magkänsla.


17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit en sista shot fem i fem.


18. Hur tillbringar du julen? Börjar med familjen ocg slutade med en flaska vitt med en vän.


19. Blev du kär i år? Ja.


20. Favoritprogram på TV? Top Model


21. Bästa boken du läste i år? "Ego Woman av Carolina Gynning"


22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kamera


25. Något du önskade dig men inte fick? Inte va jag minns.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Började med ett glas på Zanzi bar och slutade på F12 där jag spederade många sommarnätter..


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mindre smärta i hjärtat.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart


29. Vad fick dig att må bra? Att prata om ALLT tills öronen säkert blödde på mina kompisar, umgås med härliga killkompisar som är enklare än oss tjejer, alla sena nätter på Amba, White och F12.


30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chuck i Gossip Girl


31. Vem saknade du? Ja ni.


32. De bästa nya människorna du träffade? Moa som nu är en av mina bästa kompisar. Alla Rhodos-raggare, Uppsala-pojkarna och kadetterna på Karlberg.

 

Jag & Ellan tog en Göteborgs weekend



Nätterna på F12..



Rhodos


Norrmännen Thomas & Jens kom på besök..


Jag och mitt ex. Många härliga minnen och stormiga stunder.. Tog slut i Augusti.


Träffade en ny vän, Johan. Blev bjuden på bal på Karlbergslott. Ett minne för livet.


Vi körde all-in på Ellan 20 års fest!

En del av mitt 2009 i en enda röra, hoppas ni haft ett bra år! och satsar på att 2010 blir ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0