Grattis lillebror!

Idag va vi (jag, mamma och pappa) uppe tidigt för att sjunga för min lillebror som fyller år. Rättare sagt 15år! Känns skönt att min tid som 15 är över, det va allt annat än roliga år. Kanske blir allt bätte med tiden? Fast när man börjar närma sig 30 vill man tillbaka till 25.. aldrig kan man vara nöjd. Ikväll kommer släkten hit och det bjuds på dunder god chokladtårta. När Ellan slutar jobbet kommer hon hit och vi åker gemensamt hem till henne.

Va tycker ni om min present?



Sen måste jag skriva grattis till Elin Kling som vann blogg priset i kategori "Mode". Såklart! Eftersom hon är lite utav min favorit kunde jag inte glömma att skriva ett par rader. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Svanemar photo

Hej Malin.

Jag tänkte berätta & bjuda in dig & dina vänner till Sevens tjejmiddag på fredag.

De som kommer får gratis inträde och mat och de kommer finnas tillgång att köpa vin billigt till maten.

Middagen börjar 21 och håller på till 23 och då smäller vi ihop borden och öppnar upp för party.



Du får jätte gärna samla ihop dina vänner och komma skulle vara jätte kul och det blir en grym kväll :D

Medela mig om ni kommer så skriver jag upp dig och ditt sällskap på listan!

Jag hoppas vi ses på fredag :D



2009-02-03 @ 20:41:38
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: Svanemar photo

Hej Malin.

Jag tänkte berätta & bjuda in dig & dina vänner till Sevens tjejmiddag på fredag.

De som kommer får gratis inträde och mat och de kommer finnas tillgång att köpa vin billigt till maten.

Middagen börjar 21 och håller på till 23 och då smäller vi ihop borden och öppnar upp för party.



Du får jätte gärna samla ihop dina vänner och komma skulle vara jätte kul och det blir en grym kväll :D

Medela mig om ni kommer så skriver jag upp dig och ditt sällskap på listan!

Jag hoppas vi ses på fredag :D



2009-02-03 @ 20:43:30
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: Svanemar photo

Hej Malin!

jag hoppas du vill ta med dig vännerna och komma på sevens Tjejmiddag på fredag.

Det bjuds på inträde och mat och kommer finnas tillgång att köpa billigare vin än normal pris, baren har även öppet för läckerheter!

Middagen börjar 21 och vid 23 dukar vi undan och släpper in allt annat partysuget folk som vill parataja med oss tjejer fram till stängning :)

Hör av er till mig om ni vill komma, de kommer bli grymt :D

2009-02-03 @ 23:13:20
URL: http://svanemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0