Man klarar det mesta som ung


Som att inte gårdagen räckte så ska jag ut ikväll igen. Den här gången blir det hem till Moa i Gröndal. Alla tjejerna ska med och då kan man aldrig ha tråkigt. Innan blir det en fika med Sandra och Ellan.

Idag har jag varit inne i stan med pappa och köpt gardiner. Vi åt också en god hälsotallrik inne i Skrapan gallerian. Mitt rum blir bara finare och finare och man trivs bättre när man omger sig bland fina saker som man valt helt själv. Blir ett kort inlägg idag men har brottom och måste verkligen ta en dusch.

(Ups.. råkade få med min stora klädhög på bilden. Kan bero på att min garderob inte finns än)


Kommentarer
Postat av: GRILLAN

Förbannat avis på dina kuddar! Sjukt snygga ;D

2009-03-02 @ 21:44:13
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0