Pics

Senaste köpen från i Tisdags och kryssningen.

Kjol fr TopShop 449:-. Med en svart tubtop till liknar den klänningen till höger som är fr. Acne vilket är en utav mina absoluta favoriter.


Kollade självklart in utbudet av smink och parfymer på taxfreen. Jag visste att jag ville ha något rosa/aprikos och fastnade för denna fr. Chanel i färgen "simply pink". Kunde heller inte hålla mig ifrån en flaska rosa mini-champagne, ska sparas till Ellans 20års dag. En flaska Sex on the beach fick också följa med mig hem.


Och nu har jag som nästan alla andra köpt ett par jeansleggins, dessa är fr. Gina och kostar 299:- Lite osäker så kanske lämnar tillbaka dom imorgon. Hittade ett par söta ballerina på H&M för 149:-, kommer bli fint till våren.


Fina underkläder blir man alltid lika glad av! Fann även dom här TopShop och älskade dom.

Imorgon ska jag till She store i PK huset och leta t-shirt. På kvällen blir det bowling och jag VET att jag kommer vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0