Pyssle tajm

Hemma! Phu.. Känns som jag åkt runt hela dagen.
Borjade skolan kl9.20, hade en lektion och gick och hämtade ut min studentmössa. Slutade kl12 och åkte hem men köpte bullar på vägen hem till min kära mor som ligger sjuk. Ibland har jag mina små stunder. 13.30 hoppade jag på tåget i Liljeholmen och mötte upp Katta för en runda innan hon började jobba vid 16. Hann få med mig både en klänning/tunika och svarta jeansleggins med mig hem.

Tyckte den va jätte fin! Det är mycket sånt här jag vill köpa upp mig på inför sommaren. Denna kommer från Gina och kostar 299kr.

Hela vägen hem har jag tänkt på att vilja pyssla och göra smycken vilket jag ska göra exakt nu. Ska lyssna på massa gamla låtar från Spice girls..

Berlockerna är köpta på Pärlshoppen. Dom har ett stort sortiment med massa fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm undra varför du vill börja med dig, inga egna tankar

2009-02-20 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0