less på dessa rubriker


Gomorgon! Slumrade till i soffan precis och allt känns sådär obehagligt förvirrat. Inte nog med det så hade jag jobbiga drömmar som inte vill släppa mig..Måste ta och skaka av mig det här så jag kommer tillbaka till verkligheten haha! Nej usch..

Dom två senaste dagarna har jag spenderat hemma hos Ellan som bott ensam. Ganska så skönt att bara umgås med tjejerna, babbla sönder varandras öron och äta Ben & Jerrys. Världens bästa Katta köpte två smaker, se nedan. Till middag blev det hämtpasta från Del Italia, helt fruktansvärt gott. Ibland får man vara lat även fast jag är duktig på att vara det ganska ofta nu för tiden.. En enorm jävla trötthet som inte vill släppa. Ge mig lite vår nu så livet känns ljusare och jag blir piggare.

Ikväll ska Sara och Sandra möjligtvis följa med på musikal i min lillebrors skola nere i Hammarby sjöstad. Kommer bli grymt! Vet att det ska spelas upp delar av både Mamma Mia, Greace och Moulin Rouge(kan inte stava?)



Vill ni läsa lite fina texter och inlägg med mening? ta en titt in hos Emma

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig :-)

2009-02-05 @ 16:17:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0