Världens bästa kväll!

Hade världens bästa kväll igår!!!!!!!!!!!!!!! Allt va perfekt in i minsta detalj. Underbar service och vi blev behandlade som små prinsessor. Vi fick champagne drinkar med jordgubbar och fantastisk mat på Trattoria Romana, födelsedags sång på italienska, Metropolitan och rosor när vi gick där ifrån. Utanför stod våran chafför Gunnar och väntade på oss. Vi hann hälla i oss tre flaskor, ha jävligt kul och sjunga oss hesa innan vi blev avsläppta utanför Ambassadeur där Erik, nattklubbschef hämtade in oss. Vi blev visade till bordet, fick en ur gullig servitör och champagne.


Mina älskade vänner.

(Klicka för att få större)




(Klicka för att få större)




(Klicka för att få större)

Idag mår man som man förtjänar men det är det alla gånger värt. Jag har tryckt i mig en ost/skink sallad och tänler inte röra mig mig ur soffan på hela kvällen. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En gång fylle jag år.

Hon satte på honom skyddskläder men det såg ut som om de va stickade, han skulle gå igenom laser.

2009-02-22 @ 23:00:09
Postat av: GRILLAN

Fylle-dille-Malin!

2009-02-24 @ 18:03:07
URL: http://ohfan.blogg.se/
Postat av: sara

såg ut att vara en härlig kväll iallfall! Även om man mår som man mår dagen efter, hehe :)

2009-03-02 @ 13:04:39
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Postat av: Stina-lee

Fan vad snygga ni är allihop!! :D Ska se om jag kan komma med några tips ang. Gbg, har ju inte bott här så länge ännu så kanske är jag inte den bästa personen att fråga :p Kram

2009-03-04 @ 01:22:48
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0