?

Den tystnad som varit beror på en hel del. Dels för att jag är tom på ord, finns inget att skriva. Tänker inte låtsas som att allt är frid och fröjd gämt så då är jag hellre tyst. Meningslösa inlägg där man försöker framställa sig själv och sitt liv posetivt och kul funkar inte i längden och kommer knappast bli någon rolig läsning. Mer tänker jag inte säga, finns folk som inte behöver blanda sig i mitt liv. Har tänk många gånger att lägga ner bloggen men om jag gör det låter jag annat skit vinna vilket jag inte SKA även fast jag många gånger VILL.

Så, nog om det. Jag har riktigt ont i rumpan efter ridningen igår men är iget i gämförelse med en annan kär kroppsdel som sitter sådär mitt i kroppen och pumpar runt mitt blod, håller mig vid liv samtidigt som den ibland kan pumpa ut en smärta som inte går att likana vid något annat.

Just nu skulle jag vilja ha någon som förklarade hur mitt liv ser ut och ett år eller två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jämt

jämnförelse

2009-01-28 @ 00:53:30
Postat av: Anonym

Positivt*



Jag vill bara säga dig, vad som än händer - kommer du alltid över det. "Han" vid namn, är inte värd det. Tycker du det? Försök att vara lycklig, och du blir säkert sjukt irriterad när jag säger så men det är faktiskt sant. När du känner den här smärtan, ta en djupt andetag och se vad det är du är tacksam för att du har. Killar finns det miljoner av!

2009-01-28 @ 00:56:53
Postat av: Anonym

hahahaahhaha

2009-01-29 @ 02:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0