Salldsbuffe och Starbucks

Woho, 2 inlagg tatt inpa varandra! denna gang utan vara svenska bokstaver men ni forstar enda. Kul att sa pass manga kollar sa fort det ar ngt nyskrivet.

Idag har jag legat pa stranden ett par timmar. Har fatt tillbaka orken nu nar jag fatt sova som jag vill. Vid 3 tiden gick jag hem och tvattade alla mina skitiga klader som nu hanger pa tork. Efter blev det ett besok med Mikaela hos farbror svenne-doktor som kollade hennes moppe skador som nu borjar se battre ut.. Om jag sager att ena smalbenet ar fladd ungefar 30 - 35cm upp och mer an 5cm brett sa kan ni tanka er hur det ser ut... krigskada pa riktigt. Efter doktorn gick vi och at salladsbuffe tills vi bada va matta och belatna. Som gradden pa moset tog vi en svang till Starbucks och jag blev bjuden pa Mocha Coconut, Yummy! Pa vagen hitta jag mina favorit armband och kopte pa mig tva.

Snart ska vi ut och ata lite till med Mikaelas syster som kom igar. Tzatziki och vitloksbrod for mig(!) kanske en harlig film innan vi somnar ikvall. Igar hade jag, Mikaela, Emelie och hennes kille Jocke filmkvall. Vi sag Bolt och at oss matta pa chips, djungelvral och cola;) inte helt fel att fatt sparken anda. Skont att vila upp sig innan Athen.

Tack mamma och pappa for allt stod! och ett stort tack till paketet fran pappa som jag hamtade ut pa mitt gamla hotell idag. I paketet lag en ny tandborste, tandkram, borste och Doves shimmerlotion. Han vet va jag vill ha.

Varma kramar fran ett varmt Rhodos. (idag over 40+)

Kommentarer
Postat av: grillan

här hittar du mig nuförtiden :)

2009-07-22 @ 11:33:11
URL: http://whitet.blogg.se/
Postat av: Adde (Greken)

Hej dar!trevlig blogg du har :)... fan va ja saknar er pa rhodos,har pa cypern e allt bra men sjukligt varmt... du vi far ta o styra party hemma i swe sen :)... halsa alla dar nere sa mycket fran mej o lycka till me alla... ses i dimman.puss

2009-07-23 @ 13:45:58
Postat av: Erika

Hej missa inte min bloppis från 40 kr (frakt fritt)

Välkommen att fynda !!! :-D

2009-07-25 @ 17:50:10
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0