Sol och sena natter..

Dalig update, sorry. Men uppdaterar med for mina vanners skull sa dom kan ha koll pa vad som hander. Har fatt massor av sms och an sa lange har jag inga pengar att kunna svara er. Idag ska jag fa mitt grekiska nummer till mobilen och alla kommer kunna ringa mig aven fast jag har eller inte har pengar.

Sitter just nu pa cafe au lait med en frappe och forsoker skriva till alla jag saknar. For tro det eller ej men man saknar sina riktiga vanner och framilj trots att det ar ett aventyr att fa vara har. Och for den som tror att det ar paradiset kan jag saga att det ar det inte. Fick ju jobbet med 7 euro kvar pa fickan och forvantade mig hemgang dagen efter vilket det inte blev, iallafall inte for min del. Sa ni kan ju forsta mig lite nar jag flyttade in i en lagenhet med tva tjejer, alla mina klader som jag packat for 2v va skitiga och ingen mat. Men jag har levt pa nudlar och agg. De dagar dricksen trillat in har det fatt funka bra.

idag har jag varit pa resturang med crewet. Tva av killarna hittade pa den brilljanta ideen att fylla ar vilket ingen av dom egentligen gor och stallde till med partaj och massa sex leksaker i present. Kortfattat ar dom de tva killarna som jagar mest "pinnar" har nere.

Ska forsoka lagga in nagon bild sa ni far se hur det ser ut pa jobbet. Pendlar mellan Pacha-Toxic som ar de storsta nattklubbarna pa hela bargatan.

Ni far ha det sa bra sa ska jag forsoka uppdatera sa snart jag kan.
Saknar mamma, pappa, lillebror och alla er mina tjejer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0