Dagens


*Väst - Mango
*Volang tunika - Lindex
*Jeans shorts - Lee


...och luggen fick fixas ihop till en fläta. Just för tillfället är jag riktigt nöjd med hårfärgen. Ett mellanting av blond och lite brunt, precis som jag ville ha det när jag kämpade som mest hos frisören. Men nu har det kommit av sig själv och med hjälp av H&Ms egna sling-blekning. Prisvärd och den absolut bästa. Så vill man bli total blonderad ska man satsa på den, man blir inte gul.

Nu ska jag iväg med pappa till Globen för att lämna in min engångskamera(!) och vilka bilder som finns där får ni se senare ikväll. Bilderna från Collage, minoutfit.se eventet finns med där vilket jag verkligen ser fram emot att få se.

Nu är vi inne i Juni månad och den 24 åker jag, Ellan och Moa till Rhodos (!)

Kommentarer
Postat av: Katta

Stort fin tunika snygging! Usch va ja saknar att shoppa, finns stort mkt fina o billiga grejer har men vi har inte ens rad me d:p fattiglappar ar va vi e!

2009-06-03 @ 07:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0