"Tänk på att jag vill ha dig hem igen.."

Go kväll!
Dagen gick som jag skrev nedan. Först besök hos farmor sen nya naglar. Hos farmor tvättade jag inte bara fönstrena utan gjorde rent hela balkongen och badrummet. Kände mig på så gott humör så jag gärna kunde städat hela huset åt henne och allt pga av att jag snart åker. Ska bli så otroligt jävla skönt! Som tack för hjälpen fick jag en härlig fickpeng.

Vid 17 fick jag och Ellan nya naglar av nagel-Anki. Och lite då och då sprang jag mellan pappa och mamma och hämtade saker till packningen. I all hast fick jag även ett litet sött kuvert utav pappa. Både orden och det välbehövliga innehållet värmde. Tack pappa.



Nu ska jag ta en liten check i stora resväskan. Imorgon ska vi till:
- Forex
- Fredells
- Bobbys hårstudio (drop in?)
- Bio och se "Dreg me to hell"

Go natt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv; varsågod :)

okej :D så nu har jag lagt till dig med :D



detsamma! :D

2009-06-23 @ 00:52:35
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: SARA

Jag vill oxå ha hem dig igen! HA SVINKUL BRALLAN MIN <3

2009-06-23 @ 13:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0