Det är inte som det ser ut


Jag och Sara blev inte misshandlade igår. Vi satt modeller för två tjejer på MakeUpStudio och temat var special effekter vilket kanske syns(?) Nästa måndag ska vi tillbaka igen och temat blir schlager. Mycket glitter och glamour hoppas jag på!

Idag ska jag ta tag och skicka iväg massa mail till vinnarna av mina aktioner. Har fått ihop över 800:- på kläder som jag aldrig kommer vilja använda igen. Imorgon händer desto mer, mitt på dagen ska jag till tandläkaren och på kvällen väntas middag på restaurang med mamma och lillebror. Efter ska jag iväg till White room med Ellan och Moa som det ser ut förtillfället.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fan va verkligt det såg ut ändå

2009-03-27 @ 10:23:04
URL: http://miss-updates.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0