Det är kickarna som tar över mig..

Det är sant. Det här är precis som vilket beroende som helst och hur kommer man ur det? jo.. när pengana tar slut, det är ju just man fattar. Tyvärr. Förut kunde jag glädjas åt att ha köpt en ny topp och längtade till morgon dagen för att få använda den och livet kändes helt enkelt lite roligare. Men nu har det hela tagit ett steg längre, ett ganska stort steg längre. Som jag och Ellan gämförde det hela: "Det är många gånger bättre än sex och känslan att få dra kortet och skriva på är i liknelse som en orgasm". Jag kan nästan känna mig besviken om jag inte kan få signera innan jag går därifrån.

Vissa kanske kan hålla med mig medans andra inte.

Vid 12 befann jag mig utanför Fridays, Östermalmstorg för att mötta upp Jessica, en tjej från Blocket som jag skulle köpa ett par solglasögon av. Jag älskar dom! Dom va betydligt finare än jag någonsin förväntat mig.



(klicka för att få större)

Nu ska jag fota av lite kläder som ska läggas ut på aktion, finns så mycket som jag vet att jag aldrig kommer sätta på mig igen. Nytt ska in, gammalt ska ut! Vid 16 kommer Nagel-Anki hit och ska göra naglarna fina på oss. Bye!

Kommentarer
Postat av: Randy

Sjukt snygga solglasögon, vad fick du ge för dom? ;)



brukar aldrig läsa den bloggen, hehe :P

2009-03-17 @ 19:42:58
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0