En punkt i livet

"Ibland får jag känslan av att livet hånskrattar mig i ansiktet. Eller att den spelar mig ett spel bara för att jag ska komma i skiten så att jag sedan ska kunna uppskatta allt fint, bra och lyckliga i mitt liv.."

Kanske borde ta mig en funderare.. Skriva en lista och få ner allt som jag uppskattar så det inte glöms bort. Som mamma alltid säger "Du kan aldrig ta det lugnt och njuta i nuet, du vill hela tider ha mer, annorlunda, stressa på saker som väntar dig osv.." Men det är inte så jag ser på mig själv... Men hon kanske har rätt. Jag skulle mer sammanfatta det som obekväm med mig själv. Inte alltid man går ihop med sig själv, tror det är så jag känner mig just nu.

Game over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0