Funderingar..

Är lite sugen på förändring. Samtidigt som jag är nyfiken och alltid har varit den som testat mig fram så har jag två behandlingar jag funderar på att ta.

Restylane. Förvinner ur kroppen efter c.6 månader, ger en liten förbättring på ens yttre på ett naturligt sätt. Har hittat ett bra ställe inne i stan och jag har mailat läkaren. En genomgående konsultion är en självklarhet när det är sprutor det handlar om.

Melanotan. Hördes talas om det för första gången idag. Finns inte i sverige än, går bara att köpa på internet. Melanotan är ett medel som man ger sig själv genom spruta. Resultatet är att man blir riktigt brun efter c. 2 veckors användande utan att behöva vistat i solen. Man skulle tydligen bli smal och få ökad sexlust på köpet. Efter att ha läst och hittat ett bra erbjudande har jag mailat beställaren. Ska se om det funkar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar det och skulle du kunna skriva mailen till läkaren och internetsidan i nästa inlägg?

2009-03-30 @ 04:55:44
Postat av: Anonym

Att man orkar vara så besatt av sitt utseende.

2009-03-30 @ 09:33:01
Postat av: f

värdlöst-

2009-04-01 @ 07:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0