Galen onsdags utgång

Gårdagens utekväll va perfekt! Ganska så galen med roligt sällskap. Kvällen började med att jag och mamma va på Norrmalm och åt  thailändsk mat. Efter gick vi till ett ställe breve som hette Chokladbollen och fikade. För er chai latte älskare så kan jag ju rekommendera denna. Ett stort plus va att koppen va lika stor som en potta så man fick extra mycket av det goda.

Efter mötte jag upp Ellan och vi gick och satte oss på Woken och drack vin medans vi väntade på Moa. Efter ett par glas gick vi vidare till Whiteroom. Galen kväll helt klart. Slutade med att vi tog en taxi hem då solen hunnit gå upp.. Efter att ha sovit ett par timmar gick vi och köpte varsinn tunnbrödrulle som fick oss att komma ur våran koma.
 
Så mycket mer har jag inte gjort under dagen. Åkte och hyrde två filmer med pappa vilket slutade med att han slockna och jag satt och målade naglarna. Tog bort mina akryl naglar och förhoppningsvis byter jag till silke imorgon, då kommer nagel akut-Anki och gör mig tipp topp igen!

Man ska passa på och leva medans livet tillåter det. Min tid är nu. Eller nja, kanske överdrev lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0