Post-it

Vaknade vid 12 och har hunnit fixa alla färdiga paket som ska skickas iväg till mina aktions vinnare. Är en hel hög med paket och över hälften har redan betalat så snart ska jag iväg och posta dom. Snabb leverans = nöjda kunder och bra omdöme.

Idag är det jag som ska stå för maten.
Blir casarsallad med lax och vitlöksbröd till, låter det gott? Om bara någon timme kommer nagel-Anki hit och fixar mina naglar. Hon är så snäll som tar sig tid en fredags eftermiddag bara för att jag ska få kunna ha snygga naglar under helger. Hon är bäst som förstår mig hur viktigt jag tycker det är.

(Mina egna helt och hållet och nymålade med Mavala "Baghdad". Alldeles snart kommer jag få silke på)

Imorgon åker mamma till Thailand och bara för att jag ska kunna förstå hur tvätt/diskmaskin fungerar har hon gjort små lappar överallt där det finns tydliga beskrivningar. Och på ytterdörren står det:
1. Lås inte ut katten på balkongen
2. Ge honom mat, vatten, kärlek och rensa hans låda
3. Stäng av plattången. Det kan börja brinna.
osv osv....

Kommentarer
Postat av: evelina

fina naglar du har!!

2009-03-27 @ 17:53:56
URL: http://evelinasroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0