090309

Idag har jag bara gjort nödvändigheter. Sådant som man helst lägger bakom tig så det läggs på hög och aldrig blir av.
*Tog foton på Expert till nytt leg.
*Va på banken och beställde legget.
*Beställde även nytt pass hos polisen i Nacka..
och köpte Situation Sthlm. Att göra en god gärning för någon anna får en att må bra!

Igår när jag kände mig som mest fet och sliten kom jag på att börja mitt nya liv. Tänka på vad jag äter lite bättre, skippa godis och läsk dom helger jag inte är ute på krogen. Har fått för mig att det är bra att äta sånt som får en att hålla sig mätt längre och istället för godis blir det torkade aprikoser, nötter och riktigt mörkchoklad. En rask promenad på 30min om dagen skulle ju inte heller sitta fel. Ja.. nu får vi ju se hur länge det håller! Önska min lycka till.

Just det! har inte hunnit berätta att jag och Ellan bokade en resa till Rhodos stad den 28 Juni i 2v. Så nu blev jag precis medlem på reseforum.se så vi har lite koll på staden innan vi kommer dit!


Ni får gärna klicka er in på min sida på minoutfit.se,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0