Mina senaste dagar

Jag har varit en dålig bloggare. Har haft annat för mig och lagt det åt sidan så nu kommer en rejäl update.

Lördags
En bild från Vintagemässan med Sara och Jens. Jens kände att det inte passade han i smaken och lämnade oss ganska tidigt. Köpte ett skinn skärp med nitar, fjäderhalsband och örhänge från en tjej som tillverkat och designat det helt själv.


Söndag
Shopping. Varmchoklad. Trevligt sällskap. Mer behöver jag inte säga.

Måndag, igår.
Satt jag och Sara make-up modell. Temat va schlager och jag fick en ball ögonsminkning. Ellan och Sara har hållt mig sällskap här hemma och sovit kvar. Själv har jag erbjudit varma mackor och nudlar till damerna.


Idag, Tisdag.
Vi har varit inne i stan hela dagen. Kollat kläder, ätit, fikat.. Mysigt att ha sådana dagar mitt i veckan. (Mocka kjolen köpte jag igår)




Just exakt nu ligger vi här i soffan med kuddar och täcken i en enda stor hög och kollar på "Prusiut och happines". Har fixat ett jobb på G med stort g. Känns bra. Nu ska jag krama på tjejerna! Bye!

Kommentarer
Postat av: GRILLAN

vem är snyggingen med sjal?

2009-04-01 @ 17:29:32
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0