Latmask med ansiktsmask

Sitter här i soffan, lat som bara den med min laptop i knät och kollar på Tyra banks. Har en choklad ansiktsmask i ansiktet samtidigt som jag bleker tänderna. Så ni kan ju bara tänka er hur jag ser ut just nu med två tanskenor i munnen som gör att jag mest liknar en apa. Ingen vacker syn inte haha! Funderade på att lägga upp en bild men ändrade mig snabbt.

Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan gå och beställa pastasallader. Ikväll bär det hem till Annelie och Martin med Ellan och efter blir det utgång. Vart är inte bestämt än.

Nu ska jag kika i tidningarna jag köpte igår! Bye!

Kommentarer
Postat av: GRILLAN

HAHA visst blir man snygg i chokladmasken? ;P

2009-03-06 @ 18:01:44
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0