Hela min Lördag



Titta min nya, fina garderob! Nu fattas bara dörrarna men eftersom det ser så fint och exemplariskt ut just nu med allt på sin plats får det vänta till jag bestämt vilka dörrar som är finast. Va på Ikea med pappa idag och köpte lådorna i rött, brunt och beige. Blev dom två små skormattorna under skohyllan så stövlar och skor utan klack för stå. Tack pappa!

Varken jag eller pappa förstod funktionen med en låda utan botten(?) Den har ju handtag så den borde ju kunna lyftas men inget kan ju stanna kvar i den så kallade lådan.. Konstigt.
På hem vägen handlade vi middags mat. Jag stod för valet och kom på denna rätt. Gott och nyttigt i ett, stolt att jag fick det så fint. Kan skriva ner min lilla salladsmix för den som skulle vilja prova att göra samma.
-Pasta skruvar i olika fäger, lägg underst.
-Ruccola och Romansallad som du har balsamvinäger, olivolja, halvsalt och svartpeppar på.
-Smula över hyvlad permesan.
-Häll på en handfull med krutonger.
-Blanda i solrosfrön.
-Skiva mozzarella och ha överst samt italiensk salami och ett par skivor tomat.
-Ringla  live vinäger med hallon smak och sen är det klart!
Gott med vitlöksbröd på sidan om.


Nu ska jag kolla klart på en sorglig film "Tillbaka till kärleken", kommer säkert bli blödig som vanligt.
Hoppas ni har/haft en trevlig Lördag kväll!

Update!

Vann aktionen på ett par vintage Levis för bara 11:- på Tradera. Till sommaren kommer dom bli ett par shorts.


Kommentarer
Postat av: natta

tjusig garderob :D

2009-03-16 @ 19:17:37
URL: http://natalies.se
Postat av: j

det var mig en praktisk garderob, och för att inte tala om snygg. ska allt ta och införskaffa mig en sådan:)

2009-03-18 @ 23:52:28
URL: http://jonnnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

woooooooooow vilken snygg garderob!!!!!!!!

2009-03-22 @ 20:18:46
URL: http://liliana08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0