Coctail skiva på g!



Bara ett par timmar gamla kattungar. Föddes igår kväll som små stackarna;)

Ikväll ska det firas. Nä egentligen bara en vanlig skiva på Cafe Umbra men inombords firar jag att jag fått sommarjobb!!! Så om ni vill, hälsa på mig i 5-kamp/lotteri på Grönan i sommar. Jag går på pencilin och får ju inte dricka en droppe så ikväll blir det coca cola för min del.

Temat på skivan är "coctail". Jag har på mig ett tubtopps fodral från Mango med klackar, skinnjacka och skinnclutch från Stockholm. Kanske ber pappa att ta en hel bild..

(Den här har jag i håret, fjäderblomma)

Kommentarer
Postat av: Grillan

haha "det blir coca cola för min del ikväll"

trodde du verkligen på det själv malin?

2009-05-06 @ 22:05:31
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0