Efter regn kommer solsken

Trots att jag är en dålig uppdaterare så hänger ni kvar. Har bara varit lite mycket nu som behöver prioriteras före. Som ni kanske sett ett tag så har jag sökt jobb som en galning under en längre period och nu kommer allt som en bomb över mig! och självklart är jag mer än glad. Va precis det här jag ville. Så jag är ett bra exempel på att det trots allt lönar sig att ligga i när det gäller jobb sökandet. Som jag skrivit fick jag jobbet på Action People som demonstratör. Från den 30 maj blir det Gröna Lund och hela sommaren frammåt. Idag fick jag mail om att jag fått en plats under Smaka på Stockholm 3-7 Juni. Vad jag kommer få syssla med är fortfarande oklart. Helt klart en rolig arbetsmiljö. Ett par roliga trippar kommer helt klart prioriteras efter att jag jobbat häcken av mig! Tänk att jag faktiskt åker till Rhodos i NÄSTA MÅNAD! är ju helt galet. Datumet är flyttat och vi åker den 24 Juni. Moa följer med och det kommer bli underbart. Först väntar mycket jobb men efter regn kommer solsken..


Nu ska jag samla ihop allt som behövdes inför träffen på Gröna Lund. Imorgon ska jag befinna mig där vid 13.30.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0