Jobb på g!


Gårkvällen spenderades på Högbergs på söders mysiga gator. Sällskapet va gott, drinken god och sängen vid 4 tiden bäst. Man ser Stockholm på ett helt annat sätt när värmen smyger sig på och det blir allt grönare ute. Det geren ren lycka i kroppen, iallafall för mig.

Idag kl17-19 stod jag inne i Coop extra i Hammarbyhöjden som värdinna för Amelia. Kom hem för 2tim sedan och hamnade i soffan på direkten. Imorgon väntar mer jobb...


Imorgon blir nämligen andra gången på Action people. Denna gång i en butik i Sollentuna. Fick mail häromdagen att jag kunde få jobba med samma produkt både tis-ons-tors vilket är perfekt! Ingen gladare än jag.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0