A change is gonna come

Kom hem nu och lägenheten ekar.. ska sova ensam inatt för första gången på närmare 1 vecka. Sara har varit mitt stadiga sällskap. En vän med en hjärna liknande min, hon är min rödhåriga motsvarighet som vi så fint kallar det.

Igår och idag har vi hjälp Markus med flytten. Gårdagen spenderade vi på IKEA som tre förvirrade småbarn. Idag skruvade jag ihop ett stor väggskåp(!) Allt blev på sin rätta plats och jag växte ett par centimeter. Credd. Sedan blev det en vända med bilen för att hämta kartonger. Inom snar framtid är det inte helt omöjligt att en trevlig 2a på Gärdet väntar.. På fredag vet jag mer. Hoppas Hoppas.

Imorgon väntas jobb och även på fredag. På fredag ska jag på spelning och efter det blir det att parta till det på Karlbergslott med kadetterna. Om jag känner dom rätt kommer det bli en rejäl helkväll. Fick samtal om att jag skulle stå för "lekar", jag föreslog ölspelet men fick en suck tillbaka.. Måste nog tänka om.

Plågade min kisse idag, han blev lika bitter som han ser ut på bilden. Snörde runt ett måttband som släpade efter den stackarn.. men jag hade iallafall kul.


En mysklädd och avsminkad Malin degandes framför datorn bjuder jag på idag. Nu väntar sängen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på leken jag berättade om igår - den kan nog passa. kram Mom

2009-11-26 @ 10:20:43
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2009-11-29 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0