Tack för dessa dagar

Hej å hå!
Inte illa vilket härligt flyt man har haft senaste dagarna. Fredagen började med jobb i Sollentuna och avslutades på Karlbergslott med en fest som inte satt helt fel. Man hamnar alltid i lika gott sällskap och humöret var på topp denna kväll!

Lördagen, söndagen och imorsse spenderades i ett sällskap som inte kunnat blivit mycket bättre. Jag är på gott humör och ler lite smått här bakom skärmen när jag skriver detta.. mer får ni inte veta, hemligt hemligt..





+ Ett gott sällskap förlänger livet.
Senaste tiden har jag omgett mig utav goda människor som gör mig på gott humör. Människor som gör en glad, tillfreds och som man helt kan vara sig själv med. Finns inget bättre. Sortera bort personer som inte bidrar till någon nytta i ditt liv och ta vara på de som gör din vardag ljusare.

- Nattsvart vid 16:00
Man hinner knappt röra sig utanför dörren innan det är totalt kolsvart ute, deppigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0