Går mig själv på nerverna

Obekväm. Rastlös. Pessimistisk. Negativ.

Vet mycket väl att man inte ska fylla bloggen med sina negativa tankar, förstår mycket väl att det inte kan va något kul att läsa. Men man är ju inte mer än människa, eller hur? så därför tänker jag skriva precis som jag vill vare sig det drar läsare eller inte.

Börjar känna hur jag mer och mer vill ha ett eget boende. Handlar bara om att få klara sig själv och slippa trampa runt i den här jävligt gråa vardagen. Eller till en början bli inneboende?


Prövar att annonsera ut mig själv...(som inneboende)
Vill du kille/tjej ha en rastlös 19åring hemma hos sig som kan erbjuda dig en brak-frukost på sängen, sällskap framför tv:n, disskutera onödigt vetande, gå promenader osv.. så får du gärna höra av dig till mig.
Bra att veta: Väck mig inte på tidigt på morgonen, ha inte i kryddan i kastrullen när du kokar nudlar, jag är inte allergisk mot något, köp alltid med dig bilagan till aftonbladet och sätt i en ny rulle med toapapper när den gamla är slut.

Sugen?

Kommentarer
Postat av: J

Hos mig är du välkommen

2009-11-04 @ 09:24:52
Postat av: Khhhhhhhhhhhh

Bara att höra av dig när du vill flytta in :)



"J" kan ju slänga sig i väggen...

2009-11-10 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0