Lite träning, lite vin och lite naket

Tors-fre-lör har passerat alladeles för fort och efter att ha fått en kick av uppsala-pojkarnas "operation tajt" så har det blivit 1timmes powerwalk två dagar i rad. Credd till mig! Hemligheten bakom är att belöna sig själva med att avsluta powerwalken med att sitta i massagestolen på Mediamark, ta en fika eller kika butiker.


Dagarna har spenderats hemma hos Sara... eller i skogen. Min rödhåriga motsvarighet.



Vi har legat i sängen och matat varandra med chips och dipp vilket lämnade sina spår... Träningen går väl i slutändan + - 0

Nu är det Lördagkväll och jag, Ellan och Moa ska tillbringa kvällen med alfaphet, marängswiss och vin. Så mycket bättre än så kan det ju knappast bli(?)



Nu trivs jag! Go kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de du har på bröstet?

2009-11-22 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0