Brand new day


En helt vanlig jag, inga konstigheter.

Sov hemma hos Moa inatt och eftersom fröken skulle till jobbet så var det bara att stiga upp för min del. Tog tag i att besöka banken och lösa in en check som legat lite för länge (bra där malin!)

Nu är jag hemma och har gjort mig en stor banan/choklad smoothie som jag skälpte i mig på 2sek. Fick nyss ett samtal av företaget Uniflex som jag var på intervju på igår och dom ville att jag skulle komma på Måndag och skriva kontrakt(!) Så från och med då kommer jag ligga i deras databank över tillgängliga servitriser.

Ha en superfin höstdag, dagens väder gör mig lycklig. Så här ska alla höstens dagar vara..
om jag fick bestämma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss & kram /Mom

2009-10-09 @ 15:53:48
Postat av: S

wow på den bilden.. Vilka ögon!

2010-02-15 @ 00:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0