Sthlms motsvarighet till norrlands pubrunda?

Oplanerade kvällar slutar alltid med någon drink för mycket och alldeles för sent. Gårdagen började på Woken, sedan en sväng till Collage för att titta på Kim och Sonny som uppträde. Collage måste ha stans mysigaste bakgård som igår bjöd på fina chokladpraliner.



Efter uppträdandet kilade vi föbi Solidaritet som konstigt nog va rätt folktomt för att vara en onsdag(?) kanske var där för tidigt..

Pratades en del om Sidney Samson skulle spela på Whiteroom så vi gick dit. Överaskande bra musik, Samson var även trevlig och bjöd upp mig till båset. Bilder kommer upp så snart jag fått dem.. Innan hemgång böt jag även ett par ord med fröken Hibbs på toaletten som i övrigt var fin i mittbena och rödaläppar.

Sidney Samson på White room

Nu ska jag ta en dusch och sedan iväg.. Go´ kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0